آموزش بيت كوين

دانلود مقاله با ترجمه

آموزش بيت كوين

۱۴ بازديد

آموزش بيت كوين

در اكتبر ۲۰۰۸، يك مرد يا زن يا گروه ناشناس كه خود را ساتوشي ناكوموتو خوانده بودند، مقاله‌اي را منتشر كردند كه پايه و اساس بيت كوين را پايه گذاري كرد. 

در اين مقاله با موضوع آموزش بيت كوين در ادامه به جنبه هاي مختلف اين رمز ارز ميپردازيم.

بيت كوين پول و يا ارز الكترونيكي است كه به صورت الكترونيكي به انتقال پول مي پردازد. اين شبكه تحت هيچ گروه و ارگان خاصي كنترل نمي شود در واقع ساختار اين شبكه به گونه اي بوده كه كنترلي بر روي اين شبكه اعمال نشود. 

در مقاله معرفي بيت كوين در اكتبر ۲۰۰۸ كه توسط ساتوشي ناكاموتو ارايه شد به اين موضوع اشاره شد كه تعداد كل بيت كوين ها ۲۱ ميليون خواهد بود.

تا زماني كه بيت كوين غير متمركز است و مهم تر آن كه تعداد بيت كوين ها ۲۱ ميليون خواهد بود و تقلبي در آن ديده نمي شود پس به آن اعتماد كنيد.

 تا كنون بيش از ۱۸ ميليون بيت كوين استخراج شده است و تا سال ۲۰۲۸ اين عدد به ۲۰ ميليون ۵۰۰ هزار بيت كوين استخراج شده مي رسد.

يعني تا ۱۰ سال ديگر فقط ۵۰۰ هزار بيت كوين قابل استخراج مي ماند و اخرين بيت كوين هم سال ۲۱۴۰ استخراح خواهد شد.اين شما و سال هاي پيش رو و ۵۰۰ هزار بيت كوين باقي مانده.

تمام كساني كه دنبال آموزش بيت كوين هستن حتما مزاياي بيت كوين را ميخواهند بدانند: 

  • دسترسي ۲۴ ساعته به پول
  • كارمزد هاي بسيار اندك براي انتقال هاي چند دلاري تا چند ميليارد دلاري
  • تراكنش هاي بيت كوين امن و برگشت ناپذير است
  • كنترل كامل حساب و عدم فيشينگ
  • شفافيت نقل و انتقال هاي بيت كوين

 

 شايد جالب باشد زمان طراحي اين تكنولوژي، اين تكنولوژي، به گونه اي طراحي شده است، كه توسط هيچ سازماني قابل كنترل نمي باشد. براي داشتن اين تكنولوژي شما بايد در ازاي پرداخت پول از صرافي ها و يا اشخاص آن را دريافت كنيد.



 براي دفعه اولي كه عمل  انتقال و يا واريز را انجام مي دهيد، لازم است كه كيف پول آنلاين داشته باشيد اين كيف پول ها را با نصب برنامه و يا به صورت انلاين مي توانيد داشته باشد كه خوب از امنيت صد در صدي برخوردار نمي باشد.



 اما لازم به ذكر است كه خود اين شبكه از امنيت بالايي برخورد دار است، در واقع هيچ شخصي بدون اجازه شما  توانايي جا به جا كردن پول و ارز را نخواهد داشت. اين تكنولوژي در برخي از كشور ها توسط مديران آن كشور ترغيب مي شود و گاهي هم منع مي شود و حتي برخي خبرنگاران شهرت اين تكنولوژي را به سبب تواناي آن براي معاملات غير قانوني مي دانند.

منبع:

http://tamirati.blog.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.