فروشگاه تخصصي لوازم كمپينگ، تلسكوپ

۴۵ بازديد

ايران كمپينگ | فروشگاه تخصصي لوازم كمپينگ، تلسكوپ و دوربين دوچشمي

لذت بردن از طبيعت نيازبه هيچگونه امكانات خاصي ندارد كافي است قصد سفر كنيد. اگر تجربه يك شب در طبيعت ماندن را داشته باشيد يكي از زيبا ترين لحظات ديدن آسمان شب در طبيعت است. در طبيعت گردي داشتن يكسري امكانات مي تواند تجربه جذابتري را به شما ارائه دهد و لذت سفر را براي شما افزايش دهد. تصور كنيد در كوير يا جنگل هستيد ودر كنار كمپ خود تلسكوپ هم براي رصد داريد خب طبيعتا اين تجربه ديدن سيارات غير قابل فراموشي است و اين سفر براي شما به ياد ماندني خواهد شد.  اما با توجه به افزايش قيمت ارز جا براي كالاهاي تقلبي اپتيك و كمپينگ در بازار باز شده است در همين راستا بنا شديم كه يك فروشگاه معتبر براي تهيه ابزار كمپينگ ولوازم اپتيك با كيفيت پيدا كنيم

 

كافي است كلمه خريد تلسكوپ و يا خريد لوازم كمپينگ و كوهنوردي را در گوگل سرچ كنيد در همان صفحه اول به فروشگاه اينترنتي ايران كمينگ ميرسيد يك سايت تخصصي در حوزه فروش لوازم كمپينگ و تلسكوپ، دوربين دوچشمي با كلي تنوع و محصولات خاص از برندهاي معتبر جهان مانند: نيچرهايك، سلسترون، نشنال جئوگرافيك، فرينو و ….

 

نقطه قوت ايران كمپينگ پشتيباني آنلاين و متخصص آنهاست كه در هر ساعت شبانه روز پاسخگوي شما هستند و مشورت بي طرفانه به شما مي دهند كه در حال حاظر در بازار همچين اتفاقي صورت نمي گيرد و هر فروشگاه مي خواهد محصولات خود را به فروش برساند اما ايران كمپينگ به دليل اينكه نماينده چندين برند است و تمام محصولات برندهاي متفاوت را دارد دست شما براي انتخاب و مقايسه بسيار باز است و بزرگتر از هر فروشگاه فيزيكي و با تنوع كالايي در حدود ۱۰۰۰ كالا مي باشد كه آن را مي توان به يك هايپر ماركت وسايل كمپينگ و اپتيك تشابه داد.

از مزيت هاي ديگر اين مجموعه مي توان به  راهنماهاي خريد اين سايت اشاره كرد كه به تفسير و توضيح محصولات و روش خريد آنها اشاره مي كند و حتي براي خريد تلسكوپ و تير و كمان نيز كه محصول تخصصي محسوب مي شود راهنماي خريد تلسكوپ و راهنماي خريد تيرو كمان، راهنماي خريد أنواع دوربين هاي دوچشمي نيز نوشته شده است و شما را به زبان ساده براي خريد محصولات راهنمايي مي كند.

نكته بعدي كه توجه شما را جلب مي كند دسته بندي كامل فروشگاه ايران كمپينگ است كه براي مثال در تلسكوپ مي توانيد دسته بندي تلسكوپ هاي شكستي كه سبك قديمي گاليله اي است و معروفترين نوع تلسكوپها محسوب مي شود را در كنار دسته تلسكوپهاي نيوتوني و تركيبي نسل جديد ببينيد و يا در زير دسته كمپينگ و كوهنوردي مي توانيد از چادر و كيسه خواب تا لوازم روشنايي كمپينگ و ميز وصندلي كمپينگ و … را پيدا كنيد.

دسته بندي تخصصي كمپينگ فروشگاه ايران كمپينگ بسيار گسترده است و تمامي نيازهاي شما را براي يك كمپ ايده ال تامين خواهد كرد از ظروف كمپينگ، زير اندازو چادرهاي مسافرتي و كوهنوردي، كوله و دراي بگ كمپينگ تا پوشاك تخصصي براي كمپينگ و كوهنوردي را در خود جا داده در اصل اين دسته بندي شامل ۲۴ زير دسته است كه شما را براي خريد آسان ياري مي كند.

در فروشگاه اينترنتي ايران كمپينگ مي توانيد مشخصات، نقد و بررسي انواع دوربين هاي دوچشمي را مشاهده كرده و با مقايسه محصولات موجود از بين برندهاي معتبر جهان مانند: زايس، اشتاينر، سلسترون … بهترين دوربين دوچشمي مورد نظر خود را پيدا كنيد همچنين در اين دسته مي توانيد از خدمات پس از فروش اين دوربين ها هم بهره ببريد.

خب شايد الان مجاب شده باشيد كه از اين سايت ديدن كنيد اما قبل از هر خريدي مهم اين است كه كالاي خريداري شده كي به دست شما ميرسد. شما بعد هر خريد از فروشگاه ايران كمپينگ پيامكي دريافت مي كنيد كه كالاي خريداري شده شما بعد از دو الي چهار روز كاري به دستتان ميرسد اما بخواهيم دقيق به اين مبحث بپردازيم براي كالاهاي اپتيكي تحويل بسيار سريع است و ممكن است حتي در همان روز هم تحويل بگيريد در كالاهاي كمپينگ هم به دليل تنوع زياد و انبار داري بايد كمي تعمل كنيد و نهايتا براي تحويل دو يا سه روز صبر كنيد البته اين مجموعه در تلاش است تا اين زمان را تا حد امكان كاهش دهد.

شايد براي شما هنوزم سوال باشد كه چگونه به خريد اينترنتي محصولات اطمينان كنيم همان طور كه خود سايت بيان كرده تمامي محصولات گارانتي سلامت و اصالت كالا را دارند و در كنار اين موضوع  نماد اعتماد الكترونيك سايت خيال شما را براي خريد از مجموعه راحت مي كند البته ما با سايت تماس گرفتيم و براي محصولاتي كه در دفتر مجموعه موجود باشد شما مي توانيد به صورت حضوري هم اقدام كنيد حتي اگر در دفتر هم موجود نباشد با پيش پرداخت ۱۰ درصد مبلغ فاكتور كالا را برايتان به دفتر انتقال مي دهند تا بتوانيد حضوري براي خريد و تحويل به دفترشان مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.